مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آذر 1397 ساعت 15:152018-12-02اقتصادي

استقبال گردشگردان اروپایی از قنات گناباد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ما در خراسان رضوی و در شهر مشهد دارای تنوع در بخش واحدهای اقامتی هستیم و همچنین قابلیت های بسیار بالایی نیز در بخش هتل های سبز و استفاده از انرژی های نوین از آن خود کرده ایم که .

- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی عنوان کرد: استقبال گردشگردان اروپایی از قنات گناباد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ما در خراسان رضوی و در شهر مشهد دارای تنوع در بخش واحدهای اقامتی هستیم و همچنین قابلیت های بسیار بالایی نیز در بخش هتل های سبز و استفاده از انرژی های نوین از آن خود کرده ایم که در این زمینه نیز استقبال می کنیم که از توانمندی های کشور اسپانیا استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف بیدخوری شب گذشته در جلسه مشترک کمیسیون کشاورزی و آب و گردشگری با حضور سفیر اسپانیا در اتاق بازرگانی استان، اظهار کرد: ظرفیت های اقامتی موجود در استان خراسان رضوی بسیار بالا بوده که باید از این ظرفیت ها نهایت بهره را ببریم.

وی ادامه داد: فارغ از امکانات اقامتی خوبی که در مشهد و استان وجود دارد ما واحدهای بسیار خوبی را در اماکن و روستاهای اطراف این شهر و استان داریم که بر هیچکس پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گردشگردان اروپایی از قنات گناباد

استقبال گردشگردان اروپایی از قنات گناباد