مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آذر 1397 ساعت 08:412018-12-03سياسي

هر وقت با مفسدی برخورد شد جنجال کردند که استیو جابز است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یوسفیان ملا که عکس دست بوسی وی به هنگام حضور رییس جمهور در مجلس، حرف و حدیث های فراوانی را موجب شد، در دفاع از ظریف به ایلنا گفته است: - هر وقت با مفسدی برخورد شد جنجال کردند که استیو جابز است! یک نماینده مجلس، متهم فساد 3 هزار میلیاردی را سند درستی حرف های ظریف دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یوسفیان ملا که عکس دست بوسی وی به هنگام حضور رییس جمهور در مجلس، حرف و حدیث های فراوانی را موجب شد، در دفاع از ظریف به ایلنا گفته است: هر عدد و رقمی که در کشور برای کالای فاسد، قاچاق و غیرقانونی رد و بدل می شود، پول کثیف و نجس است و باید به اصطلاح شسته شود.

برای مثال در پیاده روی یکی از خیابان های تهران یک بسته هرویین به معتادی فروخته می شود؛ هزینه این ماده مخدر همان پول کثیف است.

هر سارقی که مال مسروقه را می فروشد، پولش کثیف است.

آیا در کشور ما این اتفاقات به وقوع نمی پیوندد؟! چند میلیارد در روز برای مواد مخدر در کشور پول مبادله می شود؛ همین طور ربا حرام است؛ آیا ربا در کشور ما صورت نمی پذیرد؟وی ادامه داد: سه هزار میلیاردی که امیر منصور آریا به خاطرش اعدام شد مگر پول ناسالم ناشی از اختلاس و رشوه نبود؟! اینطور نیست که آدرس دقیق بدهند که چه کسی یا چند نفر در کشور پولشویی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر وقت با مفسدی برخورد شد جنجال کردند که استیو جابز است!

هر وقت با مفسدی برخورد شد جنجال کردند که استیو جابز است!