مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آذر 1397 ساعت 09:112018-12-03بين الملل

ساز و کار پیشنهادی اروپا مگر واقعیت دارد که سقف هم داشته باشد؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که همین ساز و کار پیشنهادی اروپا (موسوم به SPV) نیز تقریباً از دستور کار خارج شده، قاسم محبعلی در روزنامه آرمان نوشت: - ساز و کار پیشنهادی اروپا مگر واقعیت دارد که سقف هم داشته باشد؟! مشاور وزیر خارجه می گوید سقف ساز و کار پیشنهادی اروپا به ایران کاملاً محدود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که همین ساز و کار پیشنهادی اروپا (موسوم به SPV) نیز تقریباً از دستور کار خارج شده، قاسم محبعلی در روزنامه آرمان نوشت: در مورد روند حرکتی اروپایی ها برای ایجاد ساز و کاری برای تسهیل تجارت با ایران می توان گفت چون تصمیم گیری در اتحادیه اروپا در بین 27 کشور نیاز به اجماع دارد و خصوصاً برخی کشورهای شرق اروپا که به تازگی به اتحادیه پیوستند علاقه ای به این مسئله ندارند و بیشتر دوست دارند مناسبات خود را با آمریکا پیش ببرند، عملاً خیلی مشکل است که اتحادیه اروپا برای چنین ساز و کاری به اجماع برسد.

بنابراین فرانسه، انگلیس و آلمان به دلیل تعهدی که در برجام دارند و به علل امنیتی و سیاسی بیشتر دنبال حفظ و ادامه آن هستند، چرا که ساز و کار پیش بینی شده از سوی اروپایی ها به لحاظ اقتصادی چندان منافعی برای آنها ندارد و چون آنها می خواهند ایران را به ماندن در برجام راضی کنند، درصددند تا ساز و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کار پیشنهادی اروپا مگر واقعیت دارد که سقف هم داشته باشد؟!

ساز و کار پیشنهادی اروپا مگر واقعیت دارد که سقف هم داشته باشد؟!