مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آذر 1397 ساعت 17:152018-12-03اقتصادي

قانونی که اجرایش پنج برابر بودجه بهزیستی پول می خواهد


مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به ضرورت تأمین نیاز 125 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای قانون جدید حمایت از معلولین، اظهار کرد: این مبلغ بیش از پنج برابر بودجه سازمان بهزیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جلیل عفتی در نشست خبری گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت با بیان این که عبارت توانمندسازی افراد دارای معلولیت و حصول اطمینان از فراگیرسازی و برابری به عنوان شعار ملی این هفته انتخاب شده، اظهار کرد: خوشبختانه بحث مناسب سازی به طور مطلوب مورد توجه رسانه های استان یزد قرار گرفته و امیدواریم مسئولان و دست اندرکاران هم بیش از پیش این مهم را جدی بگیرند.

وی با اشاره به وجود بیش از 500 میلیون معلول در جهان، افزود: معلولیت انواع مختلفی دارد و با این تعریف بررسی های نشان می دهد که حدود 10 درصد جمعیت ایران به انواع معلولیت ها مبتلا هستند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با بیان این که قریب به یک میلیون و 500 هزار نفر معلول در کشور وجود دارند، گفت: از تعداد کل معلولان کشور 700 هزار نفر معلولیت شدید دارند.

در استان یزد نیز 25 هزار و 200 نفر انواع معلولین تحت پوشش بهزیستی هستند و تقریبا همین تعداد هم خدمات موردی را دریافت می کنند.

38 درصد معلولان استان یزد جسمی و حرکتی، 34 درصد روانی، 13.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونی که اجرایش پنج برابر بودجه بهزیستی پول می خواهد

قانونی که اجرایش پنج برابر بودجه بهزیستی پول می خواهد