مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آذر 1397 ساعت 20:002018-12-03بين الملل

پیام مقتدی صدر به نخست وزیر عراق


رهبر جریان صدر عراق امروز (دوشنبه) در پیامی به نخست وزیر عراق نوشت، به خاطر استقلالش برای پست نخست وزیری انتخاب شده و نباید از آنچه که پشت پرده می گذرد، - رهبر جریان صدر عراق امروز (دوشنبه) در پیامی به نخست وزیر عراق نوشت، به خاطر استقلالش برای پست نخست وزیری انتخاب شده و نباید از آنچه که پشت پرده می گذرد، اطاعت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق پیامی به عادل عبدالمهدی، نخست وزیر این کشور نوشته که در این پیام آمده است، برخی از افراد برای بازگرداندن عراق به دوران گذشته و کنترل احزاب و فاسدان بار دیگر متحد شده اند تا نفوذ کشورشان و فساد خود را بیشتر کنند و با دیکته ها و حمایت خارجی نه تنها بر منابع و پتانسیل های عراق بلکه بار دیگر بر خون آنها مسلط شوند.

وی در ادامه نوشت: اما من با کمک هادی العامری، رییس ائتلاف الفتح به مهار بحران و خارج کردن عراق از تقسیم بندی نامطلوب و افرادی که بودجه عراق را از طریق معامله های فساد چپاول کردند، شتافتم، این افراد بار دیگر برای بر هم زدن توافق میان دو فراکسیون انتخاباتی بزرگتر بازمی گردند.

صدر نوشت: امروز آنها از نظراتی که عراق را در مسیر درست قرار می دهد و منجر به انجام کار سیستماتیک و تشکیل دولتی با اصول درست می شود، ناراحت هستند و به همین دلیل به دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مقتدی صدر به نخست وزیر عراق

پیام مقتدی صدر به نخست وزیر عراق