موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 10:002018-12-04بين الملل

سفر بن سلمان به اردن به تاخیر افتاد/انتقاد روزنامه الجزایری از دستاوردهای سفر ولیعهد سعودی


یک منبع در اردن از به تاخیر افتادن سفر هیئت همراه ولیعهد عربستان به این کشور خبر داد و گفت: تمامی اتاق های رزرو شده در هتل محل استقرار این هیئت به طور کامل لغو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منبع اردنی مدت تعلیق سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و هیئت همراهش به اردن و نیز علت تاخیر در انجام این سفر را اعلام نکرده اما برخی منابع دیگر گزارش دادند سفر عبدالله دوم پادشاه اردن به واشنگتن برای حضور در مراسم تدفین جورج بوش پدر، رییس جمهوری پیشین آمریکا علت تاخیر این سفر بوده است.

برخی تحلیل گران اردنی نیز علت تاخیر در سفر بن سلمان به اردن را که قرار بود روز دوشنبه انجام شود سفر این شاهزاده عربستانی به الجزایر و نیز سفر از پیش تعیین نشده پادشاه اردن به آمریکا دانستند.

مسؤولان اردنی تا این لحظه تاریخ انجام این سفر را اعلام نکرده اند اما رسانه های نزدیک به دولت اردن اعلام کردند قرار بوده این سفر روز دوشنبه برگزار شود اما در ادامه لغو شد.

پادشاه اردن همزمان باسفر بن سلمان به الجزایر این کشور را به مقصد آمریکا ترک کرد.

حسن المومنی استاد روابط بین الملل دانشگاه اردن نیز علت تاخیر در سفر بن سلمان به اردن را در رابطه با اشتغال هر دو طرف به مسائل مربوط به سفرهای خارجی شان دانسته و این مساله را عادی توصیف کرده و به سفر قبلی محمد بن زاید ولیعهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بن سلمان به اردن به تاخیر افتاد/انتقاد روزنامه الجزایری از دستاوردهای سفر ولیعهد سعودی

سفر بن سلمان به اردن به تاخیر افتاد/انتقاد روزنامه الجزایری از دستاوردهای سفر ولیعهد سعودی