مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 11:202018-12-04سياسي

قول حناچی در جشن ازدواج معلولان


پیروزحناچی شهردار تهران در مراسم جشن ازدواج 137 زوج دارای معلولیت که شب گذشته همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت برگزار شد، قول داد که تهران را برای حضور تمام شهروندان از جمله افراد دارای معلولیت، - مناسب سازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته 12آذر ماه همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت، مراسم ازدواج 137 زوج با عنوان نیلوفرانه 3 باحضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسنی بندپی رییس بهزیستی، آیت الله محقق داماد، میرلوحی عضو شورای شهر تهران، شجاع پوریان معاون اجتماعی شهرداری تهران، رییس انجمن دفاع از حقوق معلولان و خانواده های افراد دارای معلولیت برگزار شد.

در این مراسم شاد زمانی که علی همت محمودنژاد، رییس انجمن حمایت از حقوق معلولان معلولان در مورد 130 ثبت اختراع یکی از معلولان نخبه صحبت می کرد و او را بالای سن آورده بود، پیروزحناچی وارد سالن شد، محمودنژاد خطاب به شهردار تهران گفت: شما دیروز سوگند خوردید به خلق خدمت کنید و امروز با حضورتان در جشن ازدواج معلولان نشان دادید به عهدتان وفادارید.

وی افزود: من شمارا از زمانی که به فکر مناسب سازی موزه ها و اماکن تاریخی برای استفاده افراد دارای معلولیت بودید، می شناسم؛، این نشان می دهد تهران دارای شهرداری با سواد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول حناچی در جشن ازدواج معلولان

قول حناچی در جشن ازدواج معلولان