مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 13:002018-12-04پزشكي

دلیل خروج وزارت بهداشت از طرح باشگاه های مثبت ایدز


رییس کمیته ایدز و معاون پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور به عدم تخصیص بودجه سازمان بهزیستی در برنامه مبارزه با ایدز بر اساس برنامه استراتژیک چهارم انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرید براتی سده در همایش روز جهانی ایدز یکی از مشکلات این بیماری را ناشی از ناشناختگی آن دانست و گفت: با اینکه سازمان بهزیستی متولی بیماری ایدز در کشور نیست اما بر اساس برنامه استراتژیک چهارم قرار بود حمایت ها از کانال سازمان بهزیستی و با همکاری بخش غیردولتی ساماندهی و سیاست گذاری شود.

وی با تاکید بر اینکه خدمات ارائه شده بیماران ایدز باید جامع باشند و این خدمات تنها شامل هزینه های آزمایش و درمان آنها نیست، اظهار کرد: قرار بود تابرنامه استراتژیک چهارم شامل فعالیت های فرهنگی نیز باشد، اما اصلی ترین مشکل برنامه این است که در آن دستگاه های اصلی متولی که باید برنامه ریزی کنند، هیچکس نیست.

برای مثال در برنامه گفته شده است که بهزیستی اعتبارش را بگیرد اما گفته نشده که باید اعتبارش را از کجا دریافت کند؟.

براتی سده با بیان اینکه تا سال گذشته -که سال سوم از برنامه استراتژیک چهارم در کشور بوده -میزان اعتبار پرداختی سازمان بهزیستی تنها 3 میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: در طول هفته گذشته سازمان بهزیستی فعالیت های مختلفی را در سطح شهر در حوزه پیشگیری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل خروج وزارت بهداشت از طرح باشگاه های مثبت ایدز

دلیل خروج وزارت بهداشت از طرح باشگاه های مثبت ایدز