مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 15:252018-12-04سياسي

جامعه ایثارگری توانمندی بالایی در حوزه اشتغال دارد


نشست کارگروه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با حضور مدیرکل بنیاد یزد، نماینده استانداری و رییس اداره اشتغال ستاد مرکز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد ابراهیمی در این نشست با اشاره به لزوم حل معضل اشتغال ایثارگران و فرزندان آنان توضیح داد: فرهنگ اشتغال و کارآفرینی باید در جامعه نهادینه شود.

متأسفانه جامعه به سمت اشتغال دولتی که با ریسک کمتر و ضمانت بیشتری همراه است، سوق داده شده و لازم است با آموزش صحیح به جوانان از فراگیر شدن این باور غلط جلوگیری کرد.

وی ایثارگران را افرادی توانمند خواند و افزود: خانواده شهدا و ایثارگران از توانمندی بالایی در حوزه اشتغال برخوردار هستند لکن وضع قوانینی که فقط شامل کارمندان دولت می شود باعث گرایش غالب افراد جامعه به سمت مشاغل دولتی و فرار از تولید شده است.

ابراهیمی گفت: استان یزد شهری صنعتی است که توانمندی بسیار بالایی در عرصه تولید و به تبع آن ایجاد اشتغال پایدار دارد ولی متأسفانه این ظرفیت بیشتر در اختیار افراد غیربومی قرارگرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در پایان داشتن اطلاعات جامع و کامل در حوزه اشتغال را ضروری دانست و اضافه کرد: آمار اساس کار برنامه ریزی است و باید همواره تلاش کنیم آمار بنیاد در حوزه های مختلف به روز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ایثارگری توانمندی بالایی در حوزه اشتغال دارد

جامعه ایثارگری توانمندی بالایی در حوزه اشتغال دارد