مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 16:012018-12-04سياسي

مشکل دانشجویان نخبه در دیدار با حجت الاسلام رستمی حل شد


حجت الاسلام کرمی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون بازدید روز گذشته حجت الاسلام رستمی، - مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران گفت: دانشجویان نخبه ای داشتیم که نتوانسته بودند جذب مراکز نخبه پروری شوند؛ اما در دیدار با مسئول نهاد رهبری دانشگاه های کشور، مشکل این دانشجویان حل شد.

حجت الاسلام کرمی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون بازدید روز گذشته حجت الاسلام رستمی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های کشور، از کوی دانشگاه تهران در آستانه روز دانشجو، گفت: بازدید حجت الاسلام رستمی از خوابگاه دانشگاه تهران بسیار مورد رضایت ما و دانشجویان قرار گرفت و دانشجویان از این فرصت استفاده کرده و سوالات خود را مطرح کردند.

وی افزود: یکی از اتفاقاتی که از منظر من جالب و خوشایند بود، این است که وی ضمن صرف شام در کنار دانشجویان خوابگاهی، به محض اینکه از خبر تشکیل خوابگاهی برای معلولان و جانبازان مطلع شد، از این خوابگاه بازدید کرد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران ادامه داد: ما دانشجویان نخبه ای داشتیم که نتوانسته بودند جذب مراکز نخبه پروری شوند؛ اما با صحبت هایی که با مسئول نهاد رهبری داشتند، شرایطی فراهم شد تا این افراد به این مراکز ملحق شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل دانشجویان نخبه در دیدار با حجت الاسلام رستمی حل شد

مشکل دانشجویان نخبه در دیدار با حجت الاسلام رستمی حل شد