مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 18:202018-12-04سياسي

محرومیت زدایی و آبادانی مناطق محروم را پیگیری می کنیم


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: رفع محرومیت از چهره مناطق محروم کشور و آبادانی مناطق را پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سعیدی کیا در بدو ورود به اردبیل و در فرودگاه پارس آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما رسیدگی به مناطق محروم را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم که نمونه این فعالیت ها را در منطقه محروم قلعه گنج کرمان و روستاهای ایلام اجرا کردیم.

وی با اشاره به این که سیاست بنیاد مستضعفان کشور آبادانی مناطق محروم و رفع محدودیت و محرومیت از چهره این مناطق است، خاطرنشان کرد: در استان اردبیل نیز شهرستان محروم گرمی را با همکاری و هماهنگی استاندار اردبیل و بنیاد علوی در لیست رسیدگی قرار دادیم که امروز با حضور در این منطقه فعالیت های پیشرفت و آبادانی را پیگیری می کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور برنامه ریزی برای حضور مسئولان در راستای برطرف کردن محرومیت از چهره شهرستان گرمی را یادآور شد و گفت: از مجموعه اطلاعاتی که در اختیار خواهیم گرفت نسبت به ایجاد فضای توسعه و رشد در این شهرستان گرمی اقدام می کنیم.

سعیدی کیا با تأکید بر ضرورت الگوسازی و مردم محوری در راستای آبادانی مناطق محروم را یادآور شد و تصریح کرد: همراهی استان ها در اجرای طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی شایان توجه است و ما با محور ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی و آبادانی مناطق محروم را پیگیری می کنیم

محرومیت زدایی و آبادانی مناطق محروم را پیگیری می کنیم