مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 08:052018-12-05ورزشي

معیشت پایدار مردم جهت گیری اصلی ماست


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: جهت گیری اصلی ما توجه به معیشت پایدار مردم و ایجاد اشتغال در مناطق محروم است که با اجرای طرح های مختلف توسعه ای و اقتصادی این اهداف را دنبال می کنیم.

- محمد سعیدی کیا در گفت وگو با ایسنا، گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما در بنیاد مستضعفان و علوی مصمم هستیم تا در یک منطقه محروم آبادانی و توسعه را مدنظر قرار دهیم تا به شکل همه جانبه این توسعه اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: ما در ملک شاهی ایلام، چالدران آذربایجان غربی و شهرهای محرومی در کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی و گرمی در استان اردبیل طرح های آبادانی و پیشرفت را دنبال می کنیم و به شکل رسمی از امروز در شهرستان محروم گرمی در استان اردبیل اجرای این طرح را آغاز می کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور افزود: در این طرح با هماهنگی استانداری، فرمانداری، نمایندگان منطقه و همه مسئولان اجرای این طرح را پیگیری می کنیم به طوری که در گام اول ضمن شناسایی مشکلات منطقه با همکاری مشاور نسبت به تهیه طرح عمران و آبادانی اقدامات ضروری را انجام می دهیم.

سعیدی کیا از انتخاب یک مشاور برای توانمندسازی مردم و ارتقای معیشت پایدار آنها خبر داد و بیان کرد: ما با همراهی مردم کار عمران و آبادانی را به پیش می بریم و سعی داریم در همه حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت پایدار مردم جهت گیری اصلی ماست

معیشت پایدار مردم جهت گیری اصلی ماست