مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 08:302018-12-05اقتصادي

پرداخت 25 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا به استان ها


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: در سالجاری و برای سال آینده 25 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود 8 درصد با رویکرد اشتغالزایی به متقاضیان مناطق محروم در استان های مختلف پرداخت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سعیدی کیا در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار کرد: ما طی دو سال گذشته هر سال 20 میلیارد تومان تسهیلات به استان ها پرداخت کردیم و این رقم را در سالجاری و برای سال آینده به 25 میلیارد تومان افزایش می دهیم، به طوری که به صورت ویژه برای شهرستان گرمی 15 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغالزا پرداخت خواهیم کرد.

وی با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان گرمی برای آغاز یک حرکت جهادی در مسیر توسعه این شهرستان خاطرنشان کرد: ما در قالب طرح آبادانی و پیشرفت مناطق محروم سعی داریم براساس رویکرد مردمی و اعتمادی که به مردم داریم بدون دادن شعار و یا کار سیاسی حرکت زیربنایی را به انجام برسانیم تا به تدریج این اعتماد و همراهی مردم نیز تقویت شود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: ما بدون همراهی اهالی مناطق محروم نمی توانیم اقدامات و فعالیت ها را به سرانجام برسانیم و بدون اینکه به اعتبار زیادی احتیاج داشته باشیم با عشق و علاقه کارها را به پیش برده و درصدد محرومیت زدایی واقعی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 25 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا به استان ها

پرداخت 25 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا به استان ها