مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 11:052018-12-05اقتصادي

داوطلبان جوامع تاب آور می سازند


رییس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت روز جهانی داوطلب شعار «داوطلبان، جوامع تاب آور می سازند» را شعار بین المللی روز جهانی داوطلب عنوان کرد و گفت: - رییس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت روز جهانی داوطلب شعار داوطلبان، جوامع تاب آور می سازند را شعار بین المللی روز جهانی داوطلب عنوان کرد و گفت: پنجم دسامبر(14 آذر) روزی است که از سوی سازمان ملل متحد به این عنوان نامگذاری شده و یکی از روزهای مهم بین المللی در دنیا محسوب می شود.

انتخاب هوشمندانه این شعار نشان می دهد که مخاطرات در جهان امروز تا چه میزان افزایش یافته و نقش داوطلبان در تاب آوری در برابر این خطرات چقدر می تواند مهم و سرنوشت ساز باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام دکتر علی اصغر پیوندی آمده است: انسانهای نیکوسرشت همیشه و همه جا در زمان نیاز به خدمات انساندوستانه و حمایت از تمام مخلوقات الهی و برای توسعه و آبادانی زمین و سلامت و سعادت بشریت در شرایط عادی و یا اضطراری آماده فعالیت داوطلبانه و خدمت صادقانه هستند.

خوشحالم از اینکه امسال نیز این افتخار را دارم در جایگاه خدمتگزاری به همه داوطلبان سرزمین عزیزمان ایران، فرارسیدن روز جهانی داوطلب را شادباش بگویم و به نمایندگی از خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر این روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان جوامع تاب آور می سازند

داوطلبان جوامع تاب آور می سازند