مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 11:062018-12-05سياسي

مشایی در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد/ برگزاری جلسه دادگاه با حضور وکلای متهم


جلسه دادگاه تجدیدنظر اسفندیار رحیم مشایی با وجود اعلام قبلی و ابلاغ وقت، بدون حضور وی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی فارس، جلسه دادگاه تجدیدنظر اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس جمهور سابق امروز (چهارشنبه 14 آذر) در شعبه 36 تجدیدنظر دادگاه انقلاب به ریاست قاضی زرگر و مستشاران شعبه  برگزار شد.

با وجود اعلام قبلی و ابلاغ وقت دادگاه، متهم پرونده از حضور در جلسه محکمه خودداری کرد اما وکلای وی در این جلسه حضور یافتند و به دفاع از اتهامات مشایی پرداختند.

  پس از اظهارات وکلای متهم و ادعای آنها مبنی بر سابقه مطلوب رحیم مشایی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، قاضی زرگر طی سخنان کوتاهی خطاب به وکلای متهم گفت: همکاری امری یک طرفه نیست و باید همه طرف ها در این امر معاونت داشته باشند؛ فردی که در نظام اسلامی زندگی می کند برای همکاری با نظام تکلیف و وظیفه ای مضاعف دارد اما وقتی در مقابل نظام می ایستد و یک حکم قانونی را آتش می زند این برای هرکسی که وجدان دارد آشکار می کند که مسئله چیز دیگری است و همکاری نیست بلکه درگیری است و این درگیری باعث کشمکش می شود.

قاضی زرگر پس از استماع دفاعیات وکلای متهم و ارائه لایحه دفاعیه اعلام کرد: با توجه به اظهارات وکلای متهم و دریافت لایحه دفاعیه ختم جلسه را اعلام می کنیم و امیدواریم که در وقت مقتضی حکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشایی در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد/ برگزاری جلسه دادگاه با حضور وکلای متهم

مشایی در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد/ برگزاری جلسه دادگاه با حضور وکلای متهم