مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 11:312018-12-05سياسي

سفر کاری یا سیاحتی معاون امور بانوان رییس جمهور؟!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، راضیه امیان؛* سفر چند روزه معاون امور بانوان رییس جمهور به و معاونین و وزرای دولتی به استان ها انگار رنگ و بویی دیگر دارد؟! به جای اینکه به مأموریت کاری بروند به مأموریت سیاحتی تشریف فرما می شوند.

- معاون امور بانوان رییس جمهور؛ شما حاضر نشدید صحبت های زنان مظلومی را بشنوید که در سرزمین من دارند خاک می خورند و کسی به فکرشان نیست.

آیا از آمار بالای طلاق و خودکشی در استان چیزی به شما گفتند؟! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، راضیه امیان؛* سفر چند روزه معاون امور بانوان رییس جمهور به و معاونین و وزرای دولتی به استان ها انگار رنگ و بویی دیگر دارد؟! به جای اینکه به مأموریت کاری بروند به مأموریت سیاحتی تشریف فرما می شوند.

حضور هر وزیر و معاون دولت در هر استان باید دستاورد هایی هم داشته باشد، اما سوال اینجاست ره آورد حضور معاون اموربانوان رییس جمهور در استان محروم چه بوده؟شما از جایی دیدن کردید که به پایتخت طبیعت ایران شهرت یافته و نانی را پختید هر چند بی کیفیت؛ اما قدمتی دارد به اندازه طول تاریخ ایران .

از چارقدی صحبت کردید که نماد صلابت زن لر است و هر جای زندگی نیاز به جنگیدن داشته باشد، آن را محکم می بندد و همتش را افزون می کند و از حقش دفاع .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر کاری یا سیاحتی معاون امور بانوان رییس جمهور؟!

سفر کاری یا سیاحتی معاون امور بانوان رییس جمهور؟!