مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 14:302018-12-05سياسي

واگذاری املاک علوی توسط بنیاد مستضعفان در اجرای طرح محرومیت زدایی


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی در استان ها واگذاری املاک علوی توسط بنیاد مستضعفان پیرو منویات مقام معظم رهبری در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سعیدی کیا در جریان بازدید از شهرستان کوثر و با حضور در بخش فیروز این شهرستان اظهار کرد: در همین راستا 38 هزار و 550 مترمربع از زمین های بنیاد مستضعفان به اهالی بخش فیروز شهرستان کوثر واگذار می شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص تعیین تکلیف اراضی و املاک موسوم به علوی و شبه علوی 141 سند به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون تومان به مردم بخش فیروز استان اردبیل واگذار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این املاک به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون تومان است که در اختیار مردم این بخش گذاشته می شود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور واگذاری املاک علوی توسط بنیاد مستضعفان را پیرو منویات مقام معظم رهبری و در اجرای طرح محرومیت زدایی اعلام کرد و گفت: واگذاری املاک بنیاد مستضعفان به مردم محروم و واجد شرایط صورت می گیرد که در راستای همین طرح تاکنون 2 هزار و 800 سند املاک علوی در سه نوبت به مردم آذربایجان شرقی اهدا شده است.

سعیدی کیا اضافه کرد: این اسناد با کاربری مسکونی، تجاری و زراعی به مساحت 34 هکتار به مردم شهرستان میانه واگذار شده که ارزش آن معادل 44 میلیون تومان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری املاک علوی توسط بنیاد مستضعفان در اجرای طرح محرومیت زدایی

واگذاری املاک علوی توسط بنیاد مستضعفان در اجرای طرح محرومیت زدایی