موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آذر 1397 ساعت 15:552018-12-07بين الملل

رییس جمهوری اکوادور: انگلیس در مورد آسانژ تضمین داده است


رییس جمهور اکوادور گفت، انگلیس تضمین های کافی را برای عدم تحویل آسانژ به کشوری که ممکن است در آن با حکم اعدام روبه رو شود، ارائه کرده است.

- رییس جمهوری اکوادور: انگلیس در مورد آسانژ تضمین داده است آسانژ در سفارت اکوادور در لندن رییس جمهور اکوادور گفت، انگلیس تضمین های کافی را برای عدم تحویل آسانژ به کشوری که ممکن است در آن با حکم اعدام روبه رو شود، ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لنین مورنو، رییس جمهور اکوادور در مصاحبه ای رادیویی اظهار کرد، دولتش تضمین هایی کتبی را از انگلیس دریافت کرده که طبق آنان جولیان آسانژ، بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکی لیکس در صورت خروج از سفارت اکوادور در لندن به کشوری که ممکن است در آن با مجازات اعدام روبه رو شود، تحویل داده نخواهد شد.

این مساله مدت ها است که به یکی از نگرانی های آسانژ تبدیل شده زیرا در صورت تحویل داده شدنش به آمریکا، ممکن است به اعدام محکوم شود.

او در آمریکا به جاسوسی، توطئه، سرقت دارایی های دولتی و کلاهبرداری کامپیوتری متهم شده است و دولت ترامپ گفته است که دستگیری آسانژ یکی از اولویت های این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری راشاتودی، مورنو همچنین افزود که تیم حقوقی بنیانگذار ویکی لیکس در حال تصمیم گیری برای گام بعدی خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری اکوادور: انگلیس در مورد آسانژ تضمین داده است

رییس جمهوری اکوادور: انگلیس در مورد آسانژ تضمین داده است