مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آذر 1397 ساعت 08:052018-12-08سياسي

ایجاد فضای امید و نشاط میان دانشجویان را منحصر به روز دانشجو نکرده ایم


معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: ایجاد فضای امید و نشاط بین دانشجویان دانشگاه را تنها منحصر به 16 آذر، روز دانشجو نکرده ایم.

- علی اکبر محسنی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اهمیت 16 که یادآور بخشی از هویت سیاسی دانشگاه ها و جهت گیری ضداستکباری دانشجویان ایرانی است، دانشگاه رازی نیز همسو با سایر دانشگاه های کشور برنامه های مختلفی را به این مناسبت برگزار کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت این روز در دانشگاه رازی از حدود یک هفته پیش از روزدانشجو آغاز شد، ادامه داد: هرچند که این دانشگاه مادر در طول ایام سال برنامه های مختلفی را در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای دانشجویان برگزار می کند، اما به منظور بازخوانی، احیاء و تقویت هویت سیاسی جنبش دانشجویی و درس گرفتن از تاریخ، وظیفه می دانیم از نظر کیفی و کمی فعالیت های خود را تعمیق ببخشیم.

محسنی همچنین اشاره ای به آزادی بیان نشریات دانشجویی دانشگاه رازی داشت و گفت: درحال حاضر حدود 35 نشریه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دراین دانشگاه انتشار می یابد و مجوز فعالیت 10 نشریه دیگر نیز طی روزهای اخیر صادر شده است.

وی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی برای اساتید را از دیگر فعالیت های دانشگاه رازی برشمرد و عنوان کرد: تاکنون دو کرسی آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضای امید و نشاط میان دانشجویان را منحصر به روز دانشجو نکرده ایم

ایجاد فضای امید و نشاط میان دانشجویان را منحصر به روز دانشجو نکرده ایم