مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آذر 1397 ساعت 12:202018-12-08اقتصادي

استانی که گرفتن کپی شناسنامه و کارت ملی ممنوع شده!


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: فرهنگ سازی خوبی برای حذف کاغذ از مکاتبات اداری استان انجام شده و معمولاً مدیران ستادی در جلسات ستادی که با حضور استاندار یا بنده برگزار می شود از کاغذ استفاده نمی کنند.

- گودرز امیری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از زمانی که خادمی، استاندار به لرستان آمدند از آنجاکه اعتقاد ویژه ای به دولت الکترونیک و توسعه آن داشت، مباحثی همچون توسعه دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک و مباحث مرتبط با آموزش های مجازی و کلاً کاربرد فناوری اطلاعات در فرآیندهای استان را به عنوان اولویت اصلی برنامه خود در دستور کار قرار داد.

وی افزود: این مهم در راستای تغییر رفتار سازمانی بوده و یکی از دستاوردهای استاندار لرستان، فرهنگ سازی روی هوشمندسازی اداری و توسعه هوشمندسازی دبیرخانه های استان است.

این مسئول گفت: معتقدیم حذف کاغذ به معنای لاشه فیزیکی آن نیست بلکه هدف ما فراتر از این است؛ حذف کاغذ به معنای هوشمندسازی گردش مکاتبات است و باید برند حذف کاغذ و هوشمندسازی مکاتبات استان به نام خادمی استاندار لرستان ثبت شود که خوشبختانه در کمتر از یک سال این فرهنگ در استانداری لرستان نهادینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانی که گرفتن کپی شناسنامه و کارت ملی ممنوع شده!

استانی که گرفتن کپی شناسنامه و کارت ملی ممنوع شده!