مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آذر 1397 ساعت 16:052018-12-08اقتصادي

«سرو بالایِ سَهی» و «ساقه خشک بهار» در بازار موسیقی


آلبوم اجرای ردیف عبدالله دوامی با تار و آواز سیاوش ایمانی و همراهی تمبک سینا خشک بیجاری به نام «ساقه خشک بهار 2» و آلبوم «سرو بالای سهی» به آهنگسازی و نوازندگی تار امیر شریفی و خوانندگی محمد اسماعیل قنبری و نوازندگی تنبک حسین زمانی روانه بازار موسیقی شد.

- آلبوم اجرای ردیف عبدالله دوامی با تار و آواز سیاوش ایمانی و همراهی تمبک سینا خشک بیجاری به نام ساقه خشک بهار 2 و آلبوم سرو بالای سهی به آهنگسازی و نوازندگی تار امیر شریفی و خوانندگی محمد اسماعیل قنبری و نوازندگی تنبک حسین زمانی روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاوش ایمانی درباره آلبوم اجرای ردیف عبدالله دوامی با نام ساقه خشک بهار2 گفت: هدف از انتخاب این کارگان، جدای اهمیت و غنای موسیقایی اش، نبود نمونه ی اجراییِ منتشرشده برای ساز تار بود.

ترجمه این ردیف، بر اساس کتاب ردیف آوازی و تصنیف های قدیمی به روایت استاد عبدالله دوامی، گردآوری استاد فرامرز پایور به زبان تار به مثابه تجربه ای چالش برانگیز بود، چرا که در طول زمان ـ از انتشار سی دی قبلی (ساقه ی خشک بهار 1) تا امروز ـ تغییراتی در نحوه ی اجرا (به کارگیری شیوه های گوناگون در بستر کلّی هنر تارنوازی در بیان آواز، تحریرها، تزیین ها، اجرای ریز و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرو بالایِ سَهی» و «ساقه خشک بهار» در بازار موسیقی

«سرو بالایِ سَهی» و «ساقه خشک بهار» در بازار موسیقی