مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 08:362018-12-09سياسي

ظلم بزرگ دولت به سه هزار دانشجوی بورسیه نوبت محاکمه مدیران متخلف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیوان محاسبات کشور در حکم نهایی خود درباره بورسیه های دولت دهم که به تازگی صادر شده است، تاکید کرد که تخلفی متوجه وزیر علوم وقت کامران دانشجو و شورای مرکزی بورس متصور نیست و این شورا در حدود وظایف و اختیارات قانونی عمل کرده است.

- ظلم بزرگ دولت به سه هزار دانشجوی بورسیه/ نوبت محاکمه مدیران متخلف است دیوان محاسبات کشور حکم نهایی خود را درباره پرونده دانشجویان بورسیه صادر کرد که بر این اساس تخلفی متوجه شورای مرکزی بورس دولت دهم نیست و این شورا در حدود وظایف و اختیارات قانونی عمل کرده است، به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیوان محاسبات کشور در حکم نهایی خود درباره بورسیه های دولت دهم که به تازگی صادر شده است، تاکید کرد که تخلفی متوجه وزیر علوم وقت کامران دانشجو و شورای مرکزی بورس متصور نیست و این شورا در حدود وظایف و اختیارات قانونی عمل کرده است.

براساس این گزارش، مسئولین فعلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موظف هستند اگر بورسیه دانشجویی لغو شده است هزینه های آن را از محل تضامین و تعهدات اخذ و مراتب را به دادسرای دیوان محاسبات کشور اعلام کنند.

وزارت علوم در قسمتی از این حکم آمده است : با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازکارشناسی مضبوط در پرونده و نتیجه بررسی موضوع در کمیسیون اصل نودم قانون اساسی و آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظلم بزرگ دولت به سه هزار دانشجوی بورسیه نوبت محاکمه مدیران متخلف است

ظلم بزرگ دولت به سه هزار دانشجوی بورسیه نوبت محاکمه مدیران متخلف است