مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 13:412018-12-09سياسي

باید برنامه های مؤثری برای تهاجم فرهنگی دشمن داشته باشیم


دشمن از طریق فضاهای مجازی و ماهواره و رسانه ها به خانه های ما دسترسی دارد ، ما باید برنامه های دقیق و موثر و دارای پادزهر برای این تهاجم فرهنگی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد لاریجانی امروز در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به طرح چالش تجربه جمهوی اسلامی اظهار داشت: انقلاب دو جریان را استارت زد یکی بنای یک نظام مدنی جامع بر اساس فکر اسلامی و دوم جریان بیداری اسلامی است که در قلب کشورهای اروپایی تأثیر جمهوری اسلامی در فکر مسلمانان در شعائر آنها گویا است و جرقه شکل گیری تمدن اسلامی با جریان بیداری است.

معاون بین الملل قوه قضاییه با اشاره به چالش های ایجاد شده برای انقلاب اسلامی بیان داشت: تلقی پیامبر اسلام و ائمه این بود که اسلام یک دین سرزنده است و عقل در تفکر مکتب اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی عنوان کرد: شبهه ایجاد کردند که اسلام مندرس نیست اما مربوط به زندگی خصوصی است و شعار مدرنیته است و در کشور ما هم در مورد آن تبلیغ می شود که باید سایر جهات زندگی مدنی بر اساس سکولار باشد اما اسلام یک دین جامع است و در خصوصی ترین ابعاد ما نظر داده است.

لاریجانی افزود: شبهه سوم مربوط به عرب و عجم بودن است و اسلام را دین خشنی معرفی کردند زیرا اعتقاد دارند اسلام متعلق به اعراب است اما اسلام جهان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برنامه های مؤثری برای تهاجم فرهنگی دشمن داشته باشیم

باید برنامه های مؤثری برای تهاجم فرهنگی دشمن داشته باشیم