مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 13:552018-12-09حوادث

اعدام یک متجاوز به عنف در قزوین


سحرگاه امروز حکم اعدام فردی که مرتکب تجاوز به عنف شده بود در محوطه زندان مرکزی قزوین به اجرا درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی در تشریح این پرونده گفت: این پرونده در سال 96 تشکیل و متهمین این پرونده نیز در کمترین زمان ممکن توسط ضابطین قضایی دستگیر و جهت رسیدگی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

دادستان قزوین افزود: این پرونده 5 متهم دارد و دلیل اصلی ارتکاب جرم در این پرونده یک رابطه غیراخلاقی بوده است که متهم ردیف اول این پرونده از حیث ارتکاب تجاوز به عنف و سرقت مقرون به آزار بر اساس مستندات پرونده به اعدام محکوم شد.

قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: سایر متهمین با عناوین مجرمانه ای همچون معاونت در تجاوز به عنف، سرقت مقرون به آزار و رابطه نامشروع به احکامی همچون حبس طولانی مدت و شلاق محکوم شده اند.

این مقام قضایی استان بیان کرد: حکم اعدام این متهم ابتدا در شعبه دوم کیفری استان صادر شد و سپس در شعبه بیست و هفتم دیوان عالی کشور تأیید و با استیذان از رییس معظم قوه قضاییه سحرگاه امروز در زندان قزوین به اجرا درآمد.

وی تأکید کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است و دستگاه قضایی در برخورد با مجرمین خشن و مخلان امنیت عمومی و اجتماعی کاملاً جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام یک متجاوز به عنف در قزوین

اعدام یک متجاوز به عنف در قزوین