مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 15:502018-12-09سياسي

برگزاری اولین رویداد استارتاپی اجتماعی کشور در تهران


اولین و بزرگ ترین رویداد ایده های نوآورانه و استارتاپ های اجتماعی کشور با هدف ایجاد فضای نوآوری در حوزه اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی و طرح فرصت های جدید برای حل این آسیب ها در چهارمحور زنان سرپرست خانوار، - کودکان کار، حاشیه نشینی و کسب وکار اجتماعی در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا خورسند، مدیر اجرایی رویداد ملی نوآوری اجتماعی در نشستی خبری با تأکید بر این موضوع که همه ما نسبت به جامعه خود مسئولیم، از تمام فعالان اجتماعی و نخبگان کشور برای شرکت در این رویداد و ارائه ایده های نوآورانه برای کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین ایجاد استارتاپ های مؤثر در حوزه کاهش این آسیب ها دعوت کرد.

وی با بیان اینکه این رویداد در دو بخش ایده و کسب کار اجتماعی برگزار خواهد شد افزود: به ایده های برتر پس از داوری در مرکز ملی نوآوری اجتماعی، جوایز ارزنده ای اهدا شده و حمایت های لازم جهت اجرایی شدن آن با همکاری صاحبان ایده انجام خواهد پذیرفت.

همچنین طرح های برتر با حمایت های متنوع این مرکز به شتاب دهنده ها معرفی شده تا پس از طی مراحل شتاب دهی مورد سرمایه گذاری قرار بگیرند.

خورسند تاریخ شروع فراخوان را از تاریخ 28 آبان ماه سال جاری و آخرین مهلت ثبت ایده یا کسب وکار اجتماعی را تا 30 آذر اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد استارتاپی اجتماعی کشور در تهران

برگزاری اولین رویداد استارتاپی اجتماعی کشور در تهران