مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 19:402018-12-09ورزشي

پایان ششمین مناظره دانشجویان/ آموزش جنسی از کودکی مانع آسیب های جنسی می شود؟


در ششمین مناظره مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تیم راه سبز امید از استان اصفهان به عنوان برنده اعلام شد.

- در ششمین مناظره مرحله کشوری "هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران" تیم "راه سبز امید" از استان اصفهان به عنوان برنده اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ششمین مناظره دو گروه راه سبز امید از اصفهان به عنوان موافق و شهید دیالمه از استان مازندران به عنوان مخالف بر سر گزاره برای جلوگیری از آسیب های جنسی در جامعه باید آموزش های مربوط به این حوزه از سنین کودکی شروع شود به مناظره پرداختند.

گروه راه سبز امید در ابتدای این مناظره به تعریف واژگان کودکی و آسیب جنسی پرداخت و گفت: این بحث مهمترین نهاد جامعه یعنی خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد.

آسیب جنسی یعنی درگیر کردن کودک در فعالیتی که باعث ارضای جنسی یک فرد شود و کودک بنا به تعریف یونیسف یعنی فرد زیر هشت سال.

نماینده این گروه در ادامه از گروه مقابل خواست که موضع خود را در برابر سوال آیا بحران جنسی وجود دارد، روشن کند.

وی همچنین به بیان آمار و ارقامی درخصوص تعداد قربانیان جنسی در کشورهای خارجی و ایران پرداخت و تشریح کرد: در هزاره سوم اگر به این باور برسیم که کودکان از مسائل جنسی اطلاع پیدا نمی کنند در واقع دچار رویا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ششمین مناظره دانشجویان/ آموزش جنسی از کودکی مانع آسیب های جنسی می شود؟

پایان ششمین مناظره دانشجویان/ آموزش جنسی از کودکی مانع آسیب های جنسی می شود؟