مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 10:002018-12-10فرهنگي

تبدیل موزه «بی سیم» به دفتر کار وزیر


«به واسطه ی علاقه ی وزیر ارتباطات به حفظ بناهای تاریخی، برای حفظ و احترام به عمارت کلاه فرنگی بی سیم، تصمیم گرفته شد تا این بنای تاریخی به دفتر کار این وزیر جوان کابینه تبدیل شود و حتی آثار قرار گرفته داخل آن نیز در همان فضا بمانند.

- به واسطه ی علاقه ی وزیر ارتباطات به حفظ بناهای تاریخی، برای حفظ و احترام به عمارت کلاه فرنگی بی سیم، تصمیم گرفته شد تا این بنای تاریخی به دفتر کار این وزیر جوان کابینه تبدیل شود و حتی آثار قرار گرفته داخل آن نیز در همان فضا بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین زمزمه ها این طور منتشر شدند وزیر ارتباطات - محمدجواد آذری جهرمی - قصد دارد در داخل ساختمان عمارت کلاه فرنگی بی سیم نخستین ساختمان رسمی تشکیلات بی سیم و رادیو در داخل وزارتخانه ساکن شود، بنابراین وسایل ین موزه را جابه جا می کنند پس از بررسی های ایسنا، نتیجه این شد: اصل خبر درست است اما آن ساکن شدن کجا و این ساکن شدن کجا؟ عمارت بدون هیچ تغییر ماهوی دفتر کار وزیر می شود سید جمال هادیان طبایی زواره، مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات، به ایسنا می گوید: با توجه به علاقه ی وزیر ارتباطات به حفظ و حراست از بناهای تاریخی و حتی این ساختمان، همه تلاش خود را برای حراست از این بنای تاریخی که به خصوص در تاریخچه این وزارتخانه نیز نقش دارد، می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل موزه «بی سیم» به دفتر کار وزیر

تبدیل موزه «بی سیم» به دفتر کار وزیر