مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 10:162018-12-10حوادث

اعتراف سارقان محتویات داخلی خودرو به بیش از هزار فقره سرقت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای طرح دستگیری سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو اعضای این باند پنج نفره که اقدام به سرقت لوازم خودرو از قبیل: - معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران از دستگیری باند 5 نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو به همراه 4 خریدار اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای طرح دستگیری سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو اعضای این باند پنج نفره که اقدام به سرقت لوازم خودرو از قبیل: زاپاس، جک، ضبط، باند و .

از خودرو ها می کردند، دستگیر شدند.

وی با اشاره به سرکردگی این باند توسط جوانی 27 ساله به نام امیر با داشتن سوابق متعدد کیفری، گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از هزار فقره سرقت از ابتدای سال 97 در نقاط مختلف شهر تهران اعتراف کردند که تاکنون بیش از 500 نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف اعضای این باند به سرقت 13 دستگاه خودرو بیان داشت: اعضای این گروه از سارقین با شکستن شیشه ی خودرو ها و یا کلاف کردن درب خودرو ها، نیمه شب و در نقاط خلوت اقدام به سرقت خودرو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف سارقان محتویات داخلی خودرو به بیش از هزار فقره سرقت

اعتراف سارقان محتویات داخلی خودرو به بیش از هزار فقره سرقت