مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 16:102018-12-10سياسي

فرصت حرف زدن به دانشجویان بدهید


یکی از دانشجویان پژوهشگر و نخبه مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: باید این فرصت به دانشجویان داده شود تا حرف های خود را به صورت آزادانه بیان کنند؛ اگر برای این قشر از جامعه فرصت ایجاد نمی شود، - حداقل فرصت های موجود از دانشجو دریغ نشود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد موسوی نژاد در جلسه پرسش و پاسخ در خصوص بیان مشکلات و مطالبات دانشجویان با حضور مسئولان شهرستان کاشمر که در محل مرکز آموزش عالی این شهر برگزار شد، گفت: دانشگاه باید به شیوه ای عمل کند تا دانشجویان به طور مستقل با مسئولیت پذیری بالا وارد اجتماع شوند؛ نباید دانشجویان، اجتماع و مردم را در یک سیستم بروکراسی حبس کنند.

محمد موسوی نژاد افزود: بروکراسی یک چارچوب به ابتذال کشیده شده، خشک و قاتل استعدادها و دشمن قسم خورده آزادی فردی و خلاقیت است و دانشجویان باید در تمام عرصه های اجتماعی حضور داشته باشند.

این دانشجو با انتقاد از برگزار نشدن کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه های شهرستان بیان کرد: باید این فرصت به دانشجویان داده شود تا حرف های خود را به صورت آزادانه بیان کنند.

وی خطاب به مسئولان گفت: حال که برای رشد و پیشرفت دانشجویان فرصتی ایجاد نمی کنید حداقل فرصت هایی را که دارند از آن ها نگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت حرف زدن به دانشجویان بدهید

فرصت حرف زدن به دانشجویان بدهید