مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 03:102018-12-10سياسي

روز دانشجو نباید به بیان مسائل و دغدغه های سیاسی محدود شود


دبیر شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و عضو شورای صنفی مرکزی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه اگرچه روزدانشجو به دنبال یک واقعه سیاسی رخ داده ولی نباید تنها به بیان مسائل و دغدغه های سیاسی محدود شود، - اظهار کرد: متاسفانه این دیدگاه غلط در برخی دانشگاه ها در حال شکل گیری است.

علیرضا حاتمی در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به فلسفه بزرگداشت روز دانشجو، اظهار کرد: روز دانشجو در کشور ما یک بهانه سیاسی است که به دنبال شهادت سه تن از دانشجویان در اعتراضات دانشجویی دانشگاه تهران نسبت به کودتای مرداد 1332 و ورود معاون رییس جمهور آمریکا به کشور رخ داد.

وی با تاکید بر اینکه روز دانشجو نباید تنها به بیان مسائل و دغدغه های سیاسی محدود شود، اظهار کرد: متاسفانه این دیدگاه غلط در برخی دانشگاهها در حال شکل گیری است که چون 16 آذر مناسبتی سیاسی است، در این روز باید تنها به مسائل سیاسی پرداخته شود، این درحالیست که مهمترین موضوعات امروز جامعه و دانشگاه مباحث صنفی بوده که باید با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی و با حضور مسئولین به آنها پرداخته شود.

سیاسی بودن روز دانشجو بهانه درستی برای نادیده گرفتن سایر ابعاد دانشجویی نیست دبیر شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه طی سال تنها یک روز با عنوان روز دانشجو نامگذاری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو نباید به بیان مسائل و دغدغه های سیاسی محدود شود

روز دانشجو نباید به بیان مسائل و دغدغه های سیاسی محدود شود