مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 00:162018-12-11بين الملل

پیتر کویینگ کودکان: آینده سازان تمدن بشر، قربانیان قساوت های غرب


ماشین جنگی غربی و کشتارهایی که غرب محرک آنهاست به شکلی کورکورانه کودکان را با ابزارهای گوناگونی چون قحطی، حملات پهبادی، بمب ها، بیماری ها و سوء استفاده ها سلاخی می کند.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس:  روز جهانی کودک سازمان ملل- 20 نوامبر- آمد و رفت  بی آنکه هیچ چیز تغییر کند؛ بی آنکه هیچ اقدامی برای حفاظت از کودکانی صورت گیرد که امروزه بیشتر از هر زمان دیگری به آن نیاز دارند؛ بی آنکه هیچ حرکتی حتی از سوی سازمان ملل برای فراخواندن کشورهای درگیر جنگ برای توجه ویژه به حفاظت از کودکان انجام شود، کودکانی که اگر هیچ چیز دیگر نباشند، آینده سازان سیاره ما محسوب می شوند.

کودکانی که شکل دهنده نسل های آینده بشر و به طور کلی  آینده تمدن انسانی هستند.

با این حال کودکان از جمله آسیب پذیرترین انسان هایند که در معرض ننگین ترین تبعیض ها، سوء استفاده ها و بهره برداری ها قرار دارند.

فرهنگ طمع و سود سریع الحصول هیچ فضایی برای کودکان، برای حقوق آنها، برای پرورش یافتن آنها در چهارچوب حقوق انسانی، تحصیلات عادلانه، دسترسی به سرپناه و خدمات درمانی باقی نگذاشته است.

برای بخش بزرگی از جامعه غربی کودکان موجوداتی مزاحم و در بهترین حالت ابزاری برای نیروی کار ارزان به شمار می روند، به خصوص در جایی که تولید محصولات غربی به خارج از کشور و  به کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیتر کویینگ کودکان: آینده سازان تمدن بشر، قربانیان قساوت های غرب

پیتر کویینگ کودکان: آینده سازان تمدن بشر، قربانیان قساوت های غرب