مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 14:412018-12-12حوادث

دستگیری 5 آدم ربا و رهایی 2 گروگان در سیستان و بلوچستان


رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، از دستگیری 5 آدم ربا و رهایی 2 گروگان در عملیات 48 ساعته کارآگاهان پلیس آگاهی این استان خبر داد.

- سرهنگ ابراهیم ملاشاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در اواخر مردادماه سال جاری در یک مجتمع مسکونی در بلوار جمهوری شهر زاهدان، تیمی ویژه از پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: در بررسی های اولیه از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، پسربچه ای 12 ساله به نام حسن توسط سه سرنشین یک دستگاه خودروی زانتیا سفید رنگ گروگان گرفته شده و آدم ربایان برای رهایی او مبلغ 400 میلیون ریال مطالبه کردند که با توجه به اهمیت حفظ جان فرد ربوده شده، عملیات پلیس با هدایت مقام قضایی با انسجام و برنامه ریزی دقیق به مرحله اجرا درآمد.

  رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی با کمترین سرنخ های موجود، تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند و با تلاش بی وفقه مخفیگاه آدم ربایان را در خیابان امام خمینی (ره) شناسایی و ساعت پایانی شب بیست نوزدهم آذرماه در اقدامی ضربتی آنان را دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 آدم ربا و رهایی 2 گروگان در سیستان و بلوچستان

دستگیری 5 آدم ربا و رهایی 2 گروگان در سیستان و بلوچستان