مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 18:402018-12-12سياسي

گردشگری اقتصاد ایران را از وابستگی به نفت رها می کند


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد که توسعه گردشگری امکانی فراهم خواهد کرد که اقتصاد ایران از وابستگی به نفت و عواقب این وابستگی رهایی یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام احمد مازنی عصر چهارشنبه 21 آذر در افتتاحیه دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز، با تاکید بر ضرورت های کیفی فرهنگی در عرصه گردشگری، ایجاد درک مشترک از گردشگری، آموزش سرمایه انسانی، ایجاد موازنه در حوزه بین الملل، مشخص شدن اولویت ها در حوزه گردشگری و تبدیل تحریم به فرصت در این صنعت را از مهمترین این ضرورت ها دانست .

وی با بیان این که بخشی از عوامل موثر در گردشگری ذی نفعان و تشکل های مردم نهاد است ، افزود: نگاه های متفاوتی در این عرصه وجود دارد.

وی با یادآوری این که در عرصه فرهنگ دچار مشکل هستیم و جامعه و صاحب نظران موثر در حوزه فرهنگ نگاهشان گاهی تا 180 درجه متفاوت است ، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال زمانی که یک موسیقی خیابانی برگزار می شود، عده ای ناراحت می شوند و بر این باورند که افرادی با آلات لعب و لهو وارد خیابان شده اند و اضمحلال فرهنگی را رقم زده اند اما در نقطه مقابل، از برخورد با هنرمندان انتقاد می شود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که در گردشگری نیز باید شرایط برای حضور همه اقشار و ملت ها فراهم شود ، گفت: در ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری اقتصاد ایران را از وابستگی به نفت رها می کند

گردشگری اقتصاد ایران را از وابستگی به نفت رها می کند