مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 14:302018-12-13سياسي

بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان زیتون می کارد


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برنامه دارد سالی 1000 هکتار مزرعه کشت زیتون در کشور ایجاد کند که در سیستان و بلوچستان نیز به زودی با توجه به ظرفیت موجود در این راستا ورود خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سعیدی کیا در سفر به شهرستان زهک افزود: بنیاد مستضعفان با تکیه بر ظرفیت مردمی و مشارکت و حضور جدی مردم تلاش دارد شهرستان های محروم کشور را به صورت الگو آباد کند.

ورود بنیاد مستضعفان به بحث محرومیت زدایی با تاکید رهبر معظم انقلاب صورت گرفت و شهرستان قلعه گنج سه سال پیش به عنوان یک پایلوت در این راستا انتخاب شد که خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی با مشارکت مردم در راستای بهبود معیشت مردم آن صورت گرفته است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: بنیاد مستضعفان در شهرستان هایی که جهت الگوی پیشرفت و آبادانی انتخاب کرده زمینه حضور مردم در آبادانی را فراهم می کند و در این راستا دو مشاور، یکی برای تهیه طرح جامع آبادانی شهرستان با مشارکت مردم و یکی برای توانمندسازی مردم انتخاب می شود.

سعیدی کیا با تاکید بر اینکه پایگاه اصلی کار با مردم در طرح پیشرفت و آبادانی، بنیاد مساجد است، گفت: مردم در این طرح روش یافتن مشکلات، ارائه راهکار برای حل آنها و عملیاتی کردن ایده ها در راستای بهبود معیشت را آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان زیتون می کارد

بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان زیتون می کارد