مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 17:052018-12-13سياسي

مصرف مشروب به سنین مدرسه رسیده است


رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: کم کردن تقاضا در مواردی مانند موادمخدر و مشروبات الکلی اهمیت دارد چرا که متأسفانه آسیب ها به سنین مدرسه رسیده و این زنگ خطر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مهدی پورمحمدی امروز 22 آذر ماه در همایش کنترل، کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان اظهار کرد: 40 سال است که با موادمخدر مبارزه می کنیم و 22 دستگاه متولی این امر هستند و سالانه بیش از 3000 میلیاردتومان هزینه برخورد با سوداگران مرگ می شود.

وی با طرح این سوال که نتیجه این همه تلاش سلبی و این همه حکم که صادر شد چه شد، افزود: امروز در برخی مناطق کشور فاصله تقاضا تا رسیدن مواد مخدر به دست متقاضی بین 10 تا 15 دقیقه است و مواد مخدر صنعتی به وفور در کشور تولید و عرضه می شود.

پورمحمدی، یکی از راه های ورود آسیب ها به خانواده را وجود کانال های ماهواره ای برشمرد و گفت: خشونت، خیانت و مصرف مشروبات الکلی پایه سریال های ماهواره ای است و در این راستا نقش خانواده خیلی اساسی است که نسبت به کنترل فرزندان و نیفتادن آنها در چنین دام هایی تلاش کنند.

برخی می خواهند منکر را در جامعه به معروف تبدیل کنند و جابه جایی ارزش و ضدارزش را به وجود آورند؛ باید هوشیار باشیم این تفکر زمینه سازی جرم در سطح وسیعی از جامعه را ایجاد نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف مشروب به سنین مدرسه رسیده است

مصرف مشروب به سنین مدرسه رسیده است