مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 14:562018-12-14سياسي

وعده های دولت درباره کارگران محقق شود/ برخی بیمارستان های رشت برای عهد قاجار است


امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه وعده های دولت درباره کارگران محقق شود گفت: امیدوارم وعده های داده شده توسط دولت محترم در خصوص کاهش تورم محقق شود چرا که کارگران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر رشت با گرامیداشت روز وحدت دانشگاه و حوزه اظهار کرد: در سایه انقلاب اسلامی و در روابط بین حوزه و دانشگاه، تحولات خوبی اتفاق افتاده که البته به فعالیت بیشتری نیاز دارد تا دانشِ حوزویان و دانشگاهیان خلأهای موجود را پر کند.

 وی با اشاره به فرا رسیدن روز بسیج کارگران گفت: امیدواریم وعده های دولت درباره کارگران و همچنین در خصوص کاهش تورم محقق شود چرا که کارگران، با تعطیلی کارخانه ها آسیب های زیادی را متحمل شده و خانواده های زیادی در فشار قرارگرفته اند.

امام جمعه رشت با اشاره به دیدار خانواده های شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم با رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب بیان کرد: نقشه دشمن برای جمهوری اسلامی ایران مشخص است چرا که فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی از برنامه های پیش روی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به ریزش برخی از عناصر انقلابی در چند سال اخیر گفت: این موضوع تنها آسیب جمهوری اسلامی نبوده و در صدر اسلام نیز دیده می شد اما نباید فقط به ریزش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های دولت درباره کارگران محقق شود/ برخی بیمارستان های رشت برای عهد قاجار است

وعده های دولت درباره کارگران محقق شود/ برخی بیمارستان های رشت برای عهد قاجار است