مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 13:302018-12-15اجتماعي

شرایط تبدیل وضعیت و استخدام آموزش دهندگان سوادآموزی


رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور اظهار کرد: هیچ رابطه ای بین بیمه آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، استخدام و تبدیل وضعیت آن ها وجود ندارد و استخدام تنها بر اساس شرایط مندرج در قانون انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقر زاده در جمع آموزش دهندگان شهرستان های شیراز، مرودشت، عشایر سیار و ارژن این استان، گفت: نقش و مسئولیتی که در سوادآموزی پذیرفته ایم در حوزه آموزش غیررسمی است، جایی که زمان و مکان برای جذب و آموزش سواد آموزان باید حداکثر انعطاف را داشته باشد.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور افزود: ارزشیابی نیز در سوادآموزی از جنس درونی است و این سوادآموز است که باید تایید کند که این آموزش موجب بهبود زندگی او شده است یا خیر.

وی با اشاره به برگزاری یک دوره آموزش غیرحضوری با مشارکت جهاد دانشگاهی برای آموزش دهندگان سراسر کشور، گفت: همه آموزش دهندگان ملزم به شرکت در این آزمون بوده اند و عدم شرکت در آن موجب حذف آن ها از چرخه همکاری باسواد آموزی و نداشتن مجوز تشکیل کلاس در سال 97 شده است.

باقر زاده تأکید کرد: هیچ رابطه استخدامی بین این آزمون و استخدام آموزش دهندگان وجود ندارد و این آزمون تنها یک دوره آموزشی ویژه آموزش دهندگان فعال بوده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تبدیل وضعیت و استخدام آموزش دهندگان سوادآموزی

شرایط تبدیل وضعیت و استخدام آموزش دهندگان سوادآموزی