مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 19:002018-12-15دانش

انتخاب فناور تبریزی به عنوان پژوهشگر برتر کشور/تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه تبریز


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز از انتخاب دکتر سیروس خرم، فناور تبریزی به عنوان پژوهشگر برتر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر عسگری در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب اظهار کرد: جمعیت دانشجویی دانشگاه تبریز در حال حاضر، 24 هزار نفر بوده و نزدیک به 40 درصد آن ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند، 50 درصد اساتید این دانشگاه، دانشیار و استاد تمام هستند.

وی افزود: نزدیک به 80 نفر پژوهشگر پسادکتری داریم که در مقایسه با سال‎های گذشته، رشد چشمگیری داشته است، 300 آزمایشگاه تحقیقاتی در زمینه رشته‎های مختلف فعالیت دارند و آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه، سال گذشته رتبه اول را در شبکه آزمایشگاهی کشور کسب کرد.

وی با اشاره به جایگاه علمی دانشگاه تبریز در رنکینگ های مختلف، ادامه داد: دانشگاه تبریز در رنکینگ تایمز 2019، در رشته هایی مثل مهندسی عمران، مکانیک، هوا فضا، برق الکترونیک و شیمی جزو 50 تای اول و در مجموع جزو 600 الی 800 دانشگاه اول جهان است.

عسگری در ادامه با اشاره به برنامه‎های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در هفته پژوهش، اظهار کرد: در طول سال های گذشته، 135 تفاهم نامه با دانشگاه های مختلف منعقد کرده‎ایم و 24 مورد نیز همکاری مشترک با کشورهای اروپایی و ترکیه داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب فناور تبریزی به عنوان پژوهشگر برتر کشور/تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه تبریز

انتخاب فناور تبریزی به عنوان پژوهشگر برتر کشور/تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه تبریز