مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 21:112018-12-15فرهنگي

102 اثر هنرهای تجسمی به نمایشگاه ایران ساخت راه یافت


با پایان یافتن داوری نهایی بخش هنرهای تجسمی دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت 102 اثر توسط داوران برای حضور در نمایشگاه ایران ساخت انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مسعود شجاعی طباطبایی دبیر تخصصی بخش هنرهای تجسمی دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت در نشست داوری آثار این بخش از انتخاب 102 اثر برای شرکت در نمایشگاه ایران ساخت خبر داد و گفت: آثار در سه حوزه کارتون، تصویرسازی و پوستر داوری شد و 102 اثر برای حضور در نمایشگاه ایران ساخت در زمان برگزاری جشنواره انتخاب شد.

رشد کیفی آثار نسبت به دوره گذشته  شجاعی طباطبایی ادامه داد: همچنین برگزیدگان دو بخش پوستر و کارتون نیز مشخص شدند که یک اثر جایزه اصلی را دریافت می کند و از 3 اثر تقدیر می شود.

در بخش تصویرسازی نیز داوران اثری انتخاب نکردند و این بخش حذف شد اما در دو بخش دیگر رشد کیفی آثار نسبت به دوره گذشته را شاهد بودیم.

وی همچنین عنوان کرد: موضوع، تکنیک، نوآوری و خلاقیت در داوری آثار مد نظر قرار داشت که از نظر تکنیک و اجرا آثار خوبی مشاهده شد اما آثاری هم وجود داشت که ارتباط موضوعی کمتر با ایران ساخت داشته یا از ایده پردازی آن مد نظر داوران نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

102 اثر هنرهای تجسمی به نمایشگاه ایران ساخت راه یافت

102 اثر هنرهای تجسمی به نمایشگاه ایران ساخت راه یافت