مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 11:062018-12-16اقتصادي

بانک مرکزی با استفاده بجا از ذخایر موجب کاهش قیمت ارز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طهماسب مظاهری در مصاحبه با رادیو درباره روند ادامه دار بودن کاهش قیمت دلار گفت: اگر سیاست گذاری پولی و بانکی بر اساس اصول علمی و فطرت و طبیعت اقتصاد باشد، - رییس کل پیشین بانک مرکزی با اشاره به اینکه بانک مرکزی برای بازار، ساز و کار متناسب را اتخاذ کرده است، عنوان کرد: استفاده مطلوب و به جا از ذخایر ارزی کشور یکی از دلایل کاهش قیمت ارز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طهماسب مظاهری در مصاحبه با رادیو درباره روند ادامه دار بودن کاهش قیمت دلار گفت: اگر سیاست گذاری پولی و بانکی بر اساس اصول علمی و فطرت و طبیعت اقتصاد باشد، شاهد اثرات مثبت آن خواهیم بود و از قبل هم پیش بینی می شد با استقلال بیشتر بانک مرکزی، می تواند بر اساس اصول علمی و اقتصادی کار کند.

وی تصریح کرد: دلیل اصلی کاهش قیمت دلار و ایجاد آرامش در بازار، واقع بینی و رعایت اصول علمی و اقتصادی است.

روزی که دلار 4 هزار و 200 تومان اعلام شد، هیچ نرخ دیگری را به رسمیت نشناختند و این با واقعیت بازار متفاوت بود و نتایج آن را هم شاهد بودیم.

رییس کل پیشین بانک مرکزی با اشاره به اینکه بانک مرکزی برای بازار، ساز و کار متناسب را اتخاذ کرده است، عنوان کرد: استفاده مطلوب و به جا از ذخایر ارزی کشور یکی دیگر از دلایل کاهش قیمت ارز است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی با استفاده بجا از ذخایر موجب کاهش قیمت ارز شد

بانک مرکزی با استفاده بجا از ذخایر موجب کاهش قیمت ارز شد