مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 11:452018-12-16بين الملل

هیاتی از نمایندگان روسیه به حمیمیم و طرطوس سوریه می روند


جمعی از نمایندگان پارلمان روسیه (شورای فدارسیون) از تاسیسات نظامی روسیه در حمیمیم و طرطوس سوریه در 19 دسامبر (چهارشنبه) بازدید کرده و به سربازان روسی مقیم سوریه سال نو میلادی را تبریک خواهند گفت.

- عکس هوایی از پایگاه روسیه در طرطوس سوریه جمعی از نمایندگان پارلمان روسیه (شورای فدارسیون) از تاسیسات نظامی روسیه در حمیمیم و طرطوس سوریه در 19 دسامبر (چهارشنبه) بازدید کرده و به سربازان روسی مقیم سوریه سال نو میلادی را تبریک خواهند گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این هیات روسی دو نفر از اعضای کمیته دفاعی و امنیت پارلمان روسیه و یک نفر از اعضای کمیته سیاست اجتماعی پارلمان این کشور حضور دارند.

یک منبع مطلع اعلام کرد: در 19 ماه دسامبر اعضای شورای فدراسیون روسیه برای بودن در کنار سربازان روسی مقیم سوریه در آستانه سال نو میلادی و تبریک سال جدید به سربازان به سوریه می روند.

روسیه دو پایگاه نظامی دائمی در سوریه دارد؛ یکی پایگاه هوایی حمیمیم و دیگری پایگاه دریایی طرطوس.

حضور نظامی روسیه در سوریه بر پایه یک توافق امضا شده میان دولت بشار اسد به عنوان دولت مشروع این کشور و روس ها است و دو طرف توافق کرده اند که روسیه اقدام به احداث دو پایگاه نظامی دائمی در سوریه به منظور یک حضور نامحدود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاتی از نمایندگان روسیه به حمیمیم و طرطوس سوریه می روند

هیاتی از نمایندگان روسیه به حمیمیم و طرطوس سوریه می روند