مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 10:302018-12-17بين الملل

کاخ سفید درباره تعطیلی دولت آمریکا هشدار داد


کاخ سفید خواهان آن شد که کنگره آمریکا بودجه پنج میلیارد دلاری برای ساخت دیوار در مرز آمریکا با مکزیک را به رغم مخالفت های قانون گذاران هر دو حزب تامین کند و نسبت به تعطیل شدن بخشی از دولت آمریکا در صورت عدم این رخداد هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این در حالی است که بدون یک مصالحه در این زمینه، بخش هایی از دولت فدرال آمریکا نیمه شب جمعه تعطیل خواهد شد.

استفان میلر، مشاور ارشد کاخ سفید، اظهار کرد: ما می خواهیم هر آن چه که لازم است برای پروژه ساخت این دیوار انجام دهیم تا این بحران فعلی مهاجرت غیر قانونی را متوقف کنیم.

او در صحبت هایی و در پاسخ به این سوال که آیا معنای این صحبت تعطیل شدن دولت است، گفت : اگر کار به این جا کشیده شود حتما همین طور خواهد شد.

ترامپ چند روز پیش اظهار کرد، مایه افتخار او است که برای وادار کردن کنگره به تصویب بودجه پنج میلیارد دلاری برای ساخت این دیوار و عمل به وعده انتخاباتی اش، دولت را تعطیل کند.

با این حال رییس جمهور آمریکا از آرا لازم در کنگره این کشور برای حمایت از طرح ساخت این دیوار برخوردار نیست.

هر دو حزب اصلی در کنگره پیشنهاد داده اند که دونالد ترامپ احتمالا نیاز خواهد داشت که برای حل این بن بست اقدام بعدی را صورت دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید درباره تعطیلی دولت آمریکا هشدار داد

کاخ سفید درباره تعطیلی دولت آمریکا هشدار داد