مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 13:272018-12-17سياسي

مؤلفه اصلی امنیت اعتماد و وحدت است


معاون  پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه در حال حاضر تلاش عمده دولت برای ایجاد اشتغال و رفع تحریم ها است، گفت: در حال حاضر حقیقت امر این است که دولت به کمک ملت نیاز دارد و بر همه واجب است که از نهال انقلابی که خود کاشتیم، - محافظت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین علی امیری در مراسم بزرگداشت آیت الله دکتر مفتح در تویسرکان، تأکید کرد: با وجود اینکه از مؤلفه های امنیتی برخوردار هستیم، به مؤلفه اصلی امنیت که اعتماد و وحدت است، نیازمندیم و در این برهه از زمان باید تمام اختلافات مذهبی و فکری و تفرقه را کنار بگذاریم تا آب در آسیاب دشمن نریزیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران اسلامی با جنگ اقتصادی و تحریم هایی که دشمنان انقلاب به راه انداخته اند روبروست که وحدت نظر و عمل می تواند برای پیروزی در این جنگ بسیار مفید باشد.

معاون پارلمانی رییس جمهور تأکید کرد: باید با تدبیر و حمایت رهبر معظم انقلاب، مساعدت رییس جمهور و وزیر امور خارجه و مقاومت مردم ایران از بحث فصل 7 منشور و تحریم ها بدون جنگ نظامی خارج شویم و برجام را پشت سر بگذاریم و امروزه جامعه جهانی همراه و همگام ماست و صلح خواهی ما به جهان اثبات شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید دکتر آیت الله مفتح مصداق بارز رسیدن آدمی به جایگاهی است که به جز خدا را نبیند، عنوان کرد: آیت الله دکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤلفه اصلی امنیت اعتماد و وحدت است

مؤلفه اصلی امنیت اعتماد و وحدت است