مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 13:522018-12-17سياسي

امروز جامعه جهانی رفتارهای ترامپ را تقبیح می کند/ وحدت؛ رمز گذر از مشکلات


معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه گذر از مشکلات نیازمند وحدت است، گفت: امروز جامعه جهانی با ماست و آمریکا و ترامپ را تقبیح کرده و حقانیت و صلح خواهی ما بر دنیا اثبات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین علی امیری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله مفتح با بیان اینکه نام مردم تویسرکان با فداکاری و گذشت عجین است اظهار کرد: مردم تویسرکان هر زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز داشت، پیشتاز بوده اند.

وی با اشاره به دینداری و مهمان نوازی مردم تویسرکان افزود: مردم این شهرستان همواره به آرمان های امام و رهبری لبیک گفته اند، ضمن اینکه در جریان هشت سال دفاع مقدس نیز حضور چشمگیری در دفاع از کشور داشتند.

معاون پارلمانی رییس جمهور خطاب به مردم تویسرکان گفت: شما مردم بزرگی هستید که دین خود را در هر زمان به انقلاب ادا کردید که البته از مردم بافرهنگ و فهیم این شهرستان نیز چنین انتظاری می رود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که از خاک می برند و خدا را در نظر می گیرند انسان های الهی هستند بیان کرد: آنکه بتواند بر روح شیطانی خود غالب شود مسیر تکامل و توسعه ارزش های انسانی را در پیش گرفته است.

امیری با بیان اینکه خداوند متعال به انسان های الهی این توفیق را می دهد، شهیدمفتح را یکی از مردان دانست و گفت: آیت الله مفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جامعه جهانی رفتارهای ترامپ را تقبیح می کند/ وحدت؛ رمز گذر از مشکلات

امروز جامعه جهانی رفتارهای ترامپ را تقبیح می کند/ وحدت؛ رمز گذر از مشکلات