مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 19:092018-12-17سياسي

تهران بیش از 3 هزار اتوبوس کم دارد/ باید محدوده طرح ترافیک را افزایش دهیم


تهران بیش از 3 هزار و 500 اتوبوس کم دارد و باید تلاش کنیم، این کمبود حل برطرف شود و نیز باید محدوده طرح کاهش آلودگی و ترافیک را افزایش دهیم تا به اهداف خود برسیم.

- به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، پیروز حناچی در آیین تکریم محمدحسین مقیمی استاندار سابق و معارفه انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار جدید تهران که بعدازظهر دوشنبه همزمان با جسله شورای اداری در ساختمان استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: استاندار سابق تهران مجموعه ای از اقدامات اثرگذار در طول دوران پیش از انقلاب، دوران انقلاب و پس از آن در کارنامه دارد.

وی با اشاره به قدمت 8هزار ساله تهران افزود: تهران به عنوان بزرگ ترین کلان شهر کشور نیاز به توجه بیشتری دارد چرا که پاسخگویی به مطالبات ساکنان 42 شهر و 16  شهرستان اطراف آن نیاز به تلاش و برنامه ریزی های بسیاری دارد.

شهردار تهران ادامه داد: تهران بیش از 3 هزار و 500 اتوبوس کم دارد و باید تلاش کنیم که این کمبود حل برطرف شود و نیز باید محدوده طرح کاهش آلودگی و ترافیک را افزایش دهیم تا به اهداف خود برسیم.

وی با اشاره به تقاضای خُرد شدن شهرستان ها تصریح کرد: باید با تدبیر مناسب تلاش شود تا با پیگیری همه اجزا در یک راستا بتوان راهکاری مناسب برای برطرف کردن مشکلات پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران بیش از 3 هزار اتوبوس کم دارد/ باید محدوده طرح ترافیک را افزایش دهیم

تهران بیش از 3 هزار اتوبوس کم دارد/ باید محدوده طرح ترافیک را افزایش دهیم