مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 19:092018-12-17سياسي

راندمان کاری با تلاش مدیران مطابقت ندارد


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه راندمان کاری با تلاش و کوشش های صورت گرفته مطابقت ندارد، گفت: بروکراسی به یکی از گرفتاری های مردم تبدیل شده که برای رفع این گرفتاری به تمرکز نیاز داریم و باید این امر ریشه ای برطرف شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حسین ذوالفقاری در آیین تکریم محمدحسین مقیمی استاندار سابق و معارفه انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار جدید تهران که بعدازظهر دوشنبه همزمان با جسله شورای اداری در ساختمان استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: استاندار جدید مسئولیت های مهمی در مجلس، وزارت کار، سازمان بهزیستی و بیمه سلامت داشته که با توجه به پیشینه خدمت با پیشنهاد وزیر کشور و رأی هیئت دولت انتخاب شد.

وی ادامه داد: تدین، تقوا، صبر و بردباری از ویژگی های مهم استاندار سابق تهران بود که همواره از تجربیات وی بسیار بهره می بریم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه هویت مستقل استان تهران به دست مدیران آن محقق می شود، تصریح کرد: در صورتی که امنیت موجود را با میزان تهدید و نه براساس شرایط عادی بسنجیم، همچنین دستاوردهای موجود کشور را با شرایط کنونی در نظر بگیریم سپس به تلاش مدیران پی می بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راندمان کاری با تلاش مدیران مطابقت ندارد

راندمان کاری با تلاش مدیران مطابقت ندارد