مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 19:252018-12-17سياسي

استاندار تهران در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها بیشتر دخالت داده شود


استاندار سابق تهران با اشاره به این که مشکلات استان تهران گسترده و جدی است، افزود: باید استاندار تهران خیلی بیشتر از این در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها دخالت داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین مقیمی در جلسه شورای اداری استان تهران که با موضوع تکریم و معارفه استاندار جدید برگزار شد، گفت: خداوند را شاکرم به خاطر همه محبت ها و الطافی که به ما داشته و نعمت هایی که عطا کرده؛ به ویژه این نعمت که از ابتدایی که خود را شناختیم، مسیری انتخاب کردیم که مسیر اولیای خدا بود اما این که چقدر در این مسیر درست حرکت کردیم، به این برمی گردد که چه میزان مورد عنایت الهی بوده ایم.

وی افزود: از 22 بهمن 1357 تا به امروز عهدی با خدای خود بسته بودم که آنچه در توان دارم، برای پیشرفت ایران و جمهوری اسلامی ایران در طبق اخلاص بگذارم.

بحمدالله خدا این عنایت را داشت و طی مدتی که پس از انقلاب اسلامی ایران در مسئولیت های مختلف قرار گرفتم، آنچه در توان داشتم را به کار گرفتم که گوشه ای از کارهای بزرگ انقلاب را انجام دهم.

استاندار سابق تهران ادامه داد: حتما در این مدت نارسایی ها و مشکلاتی داشتم؛ اگرچه تلاش کردم همه کارهایی که انجام می شود، کمترین هزینه را برای کشور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها بیشتر دخالت داده شود

استاندار تهران در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها بیشتر دخالت داده شود