موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 12:002018-12-18بين الملل

انتقاد چین و اروپا از بحران آفرینی آمریکا در WTO


چین و اتحادیه اروپا با انتقاد از آمریکا، این کشور را متهم کردند اقدامات حمایت گرایانه را در پیش گرفته و سازمان جهانی تجارت (WTO) را دچار بحران کرده است.

- چین و اتحادیه اروپا با انتقاد از آمریکا، این کشور را متهم کردند اقدامات حمایت گرایانه را در پیش گرفته و سازمان جهانی تجارت (WTO) را دچار بحران کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژاپن، سوییس و کانادا نیز از واشنگتن انتقاد کردند اما دنیش شیا، سفیر تجاری آمریکا چین را به استفاده از شیوه های رقابتی غیرمنصفانه ای متهم کرد که خلاف مقررات سازمان جهانی تجارت بوده و به شرکت ها و کارکنان خارجی صدمه می زند.

وی وعده داد تلاشهای اصلاحی در این نهاد جهانی را پیش خواهد برد.

دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مدعی است سازمان جهانی تجارت کارکرد خود را از دست داده و موفق نشده چین را که در سال 2001 به این نهاد پیوست، وادار کند اقتصاد خود را بگشاید.

سفیر تجاری آمریکا اظهارات نماینده چین که اعلام کرد تعرفه های آمریکا روی محصولات فولاد و آلومینیومی باعث شده حمایت گرایی تحت لوای نگرانی های امنیت ملی شکل بگیرد را رد کرد.

مارک فان هوکلن، سفیر اتحادیه اروپا نیز اظهار کرد: سیستم بازرگانی چندجانبه دچار بحران عمیقی شده و آمریکا در مرکز آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد چین و اروپا از بحران آفرینی آمریکا در WTO

انتقاد چین و اروپا از بحران آفرینی آمریکا در WTO