مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 18:052018-12-18حوادث

ماجرای قتل 2 راننده در یاسوج


رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که نسبت به قتل دو نفر راننده و مجروح کردن سومین راننده در یاسوج اقدام کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ سعید بالش زر گفت: طی چند روز گذشته یک قاتل سابقه دار و زندانی که در مرخصی بسر می برد اما پس پایان مرخصی از مراجعه به زندان خودداری کرده بود و متواری شد اقدام به قتل دو نفر در شهر یاسوج کرد که دیشب در مرکز این شهر دستگیر شد.

وی با بیان این که این فرد 23 ساله که مرخصی از زندان داشت سعی کرد از مقتولین به علت مسایل شخصی و مالی انتقام بگیرد، در ادامه خاطرنشان کرد: این فرد در زمان مرخصی از زندان با همدستی همسرش نفر اول را که خودروی پراید داشت به عنوان مسافر به سمت دره های اطراف روستای دره بیز لوداب دربست کرایه کرده و در مسیر با ضربه چاقو از ناحیه گردن و شکم به قتل می رساند و سپس به دره پرت می کند.

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از آن خودروی مقتول را در شهر گچساران به نفر دومی که برای قتلش نقشه کشیده بود، می فروشد و به همراه همین نفر دوم با خودرو به اطراف ارتفاعات روستای قلات یاسوج می برد و در فرصت مناسب او را از ارتفاع پرت و پس از آن با ضربه سنگ او را به قتل می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قتل 2 راننده در یاسوج

ماجرای قتل 2 راننده در یاسوج