مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 11:112018-12-19اجتماعي

مشمولان مقیم خارج می توانند سالی 2 بار به کشور بیایند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان مقیم سایر کشور ها سالی دو بار می توانند وارد کشور شوند، - جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان مقیم سایر کشور ها سالی دو بار می توانند وارد کشور شوند، اما اقامت آن ها در کشور نباید از سه ماه بیشتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان مقیم سایر کشور ها سالی دو بار می توانند وارد کشور شوند، اما اقامت آن ها در کشور نباید از سه ماه بیشتر شود.

سردار ابراهیم کریمی افزود: این افراد در صورتی می توانند به راحتی سالی دو بار به کشور آمد و شد داشته باشند که غیبت نداشته و غیبت آن ها بیش از هشت سال نباشد.

وی ادامه داد: چنانچه مشمولان مقیم سایر کشورها، غیبت داشته باشند باید نسبت به تعیین تکلیف وضعیت غیبت خود اقدام کنند و در فرصت باقیمانده یعنی تا پایان امسال نسبت به خرید جریمه غیبت سربازی اقدام کنند در غیر این صورت همانند مشمولانی که بیش از هشت سال غیبت دارند و در ایران زندگی می کنند به خدمت سربازی فراخوانده می شوند.

سردار کریمی افزود: این افراد برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود و خرید جریمه غیبت می توانند به کنسولگری یا نمایندگی جمهوری اسلامی در سایر کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشمولان مقیم خارج می توانند سالی 2 بار به کشور بیایند

مشمولان مقیم خارج می توانند سالی 2 بار به کشور بیایند